Lucky Bastards op Reis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjonenmeike - WaarBenJij.nu Lucky Bastards op Reis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjonenmeike - WaarBenJij.nu

Lucky Bastards op Reis!!!

Door: Webmaster

02 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

Over 3 weken is het zo ver! Wij kunnen haast niet meer wachten... Na ons een jaar verheugd te hebben op deze fantastische reis gaat het nu eingelijk beginnen!
Via o.a. deze website zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen, dan reizen jullie toch een klein beetje met ons mee! Sturen jullie ons ook af en toe een mail :grin: ?

Dikke zoenen
Sjonnie & Meike

• 13 September 2005 - 06:46

Rieks En Jol:

Hi Sjonnie en Meike, we hopen dat jullie reis een groot succes wordt. Goed spirit, goed weer & goed gezelschap. Have fun! Rieks en Jol

• 16 September 2005 - 09:05

Hessie:

Doe ik zeker! Geniet maar lekker!

Dikke kus

• 22 September 2005 - 20:35

Drien, Ove En Nils:

Heel veel plezier! Het wordt zeker een super mooie, onvergetelijke reis. Wij zullen jullie wel heel erg missen.... Gelukkig is er dan deze site om jullie belevenissen op te volgen en natuurlijk Skype (als wij 'm werkend krijgen)!
    Veel liefs XXX

• 26 September 2005 - 12:11

Do, Roel En Lot:

Lieffies,
    Het is nu ècht bijna zover! Jeuuuuuu voor jullie, snif voor ons...
    Skype is inmiddels geïnstalleerd, dus we gaan jullie helemaal gek skypen! Wat een mooi avontuur gaan jullie tegemoet. Geniet er enorm van. We missen jullie nu al, maar verheugen ons op al jullie mooie verhalen.
    Pas goed op elkaar.
    Liefs Do, Roel en Lotje

• 29 September 2005 - 09:41

Esther K.:

leuk dat we zo een beetje mee kunnen leven met jullie. Heel erg veel plezier!!!!

liefs Esther

• 29 September 2005 - 20:23

Myrthe En Jacques:

Wij komen jullie uitzwaaien!!!!

• 30 September 2005 - 14:03

Dikke zoen

• 01 Oktober 2005 - 10:08

Ton..:

hallo,
    jullie gaan een avontuurlijke reis begginnen, ik wens jullie hele goede en fijne dagen.. en hopen dat jullie een gezzellige vakantie tegemoet gaan.. liefs ton..(F)grOetjes (F)

• 03 Oktober 2005 - 20:42

De Weusjes:

Ola, maak er iets moois van en geniet! Overigens waar ben je nu???

Saluti,

Weus

• 04 Oktober 2005 - 09:39

Do:

Lucky Bastards,
    Waar zijn jullie???? Lekker aan 't chillen in Miami? Alle kleren gekocht? Hoop wel dat jullie er een beetje hip uitzien op reis...
    GENIET van jullie droomreis!
    Dikke zoenen, Do