Salar de Uyuni & Valle de Luna - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van sjonenmeike - WaarBenJij.nu Salar de Uyuni & Valle de Luna - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van sjonenmeike - WaarBenJij.nu

Salar de Uyuni & Valle de Luna

Door: Webmaster

26 November 2005 | Chili, San Pedro de Atacama

Salar de Uyuni, de uitsmijter van Bolivia, was fantastisch. Bolivia is echt een ongelofelijk mooi land en een absolute aanrader! Of hadden we dat al geschreven vorige keer????

Drie dagen met mooie gekke italianen (beetje spaans, geen engels) en twee duitsers (geen commentaar, weinig engels en geen spaans) in een Jeep met Eddy, een kok-mechanicien-en-chauffeur in een. Gelukkig maar, hij kon even de (2e) lekke band plakken midden in de woestijn.

Ongelofelijk mooie uitzichten met onwerkelijke kleuren. Spierwitte zoutvelden, zwarte vulkaanrotsen en alles er tussenin. En overal lijkt het alsof het gisteren is aangeharkt! Veel flamingo´s in witte, rode, groene en gele meren.

Daarna nog een dagje in Chili, San Pedro de Atacama doorgebracht. Mooie oase in het midden van de woestijn (8 milimeter regen in een goed jaar). Ontelbaar veel sterren aan een heldere hemel. Valle de Luna nog even snel bezocht - ook een aanrader!

En nu....zijn we onderweg naar Ushuaia om vanaf daar naar ANTARCTICA (!!!) te gaan. Met ons, de Lucky Bastards, gaat alles dus helemaal top! We hebben zelfs unisex regenjassen gekocht, haha...

We´ll be back in two weeks met de pinguin-foto´s!

Besos
Sjonnie & Meike

PS: Weus, biertje in Chili eurotje voor een halve liter en de wijn is hier fantastisch!

• 27 November 2005 - 17:19

Jacques En Myrthe:

Hallo lieverds!

Klinkt wederom geweldig! Wij hebben vrijdag 800 KM file, sneeuw en stroomstoringen gehad, kortom het is hier in NL net zo leuk als bij jullie!

Say 'Hi' to los pinguinos!

Liefs!

• 27 November 2005 - 21:28

Oskar:

Briljante foto's! Anything exciting in NYC?? not really, gaan als een echt bejaard stel komend weekend ballen slaan in Boca Raton, effe die kou uit... ben erg benieuwd naar antartica , gr O&A

• 30 November 2005 - 14:14

Attique:

Mooie fotos en verhaal.
    Ik kan niet meer wachten tot ik er ook heen ga.
    Ik ben bijna kllaar met alle spullen voor me reis te kopen.
    Sjonnie, had jij je boots en trainers ingepakt? Ik weet niet of ik ze allebei moet meenemen.
    Nog tips voor wat ik allemaal nodig zal hebben op me reis?

• 30 November 2005 - 17:12

Do:

Lieve luckies,

Wij willen foto's van jullie in de unisex regenjassen!!!!!!

Zoenen Do

• 02 December 2005 - 13:48

Veronique:

lieve jongelui!
    Wat wil een mens nog meer?
    Het is heerlijk om te zien en te lezen hoe intens jullie ook genieten .
    Deze indrukken neemt je niemand meer af,TOP!
    En nu op weg naar ANTARTICA
    Dat is het summum.GENIET
    liefs lodewijk&veronique

• 03 December 2005 - 01:59

An & Martijn:

He kanjers,
    Lekker bezig zeg !! Was vergeten onze bankrek. door te geven voor alle tips...;-) Wij hebben inmiddels onze trip verlengd naar medio mei, en jullie ? We zouden toch doen 'wie het langst weg blijft?' Veel liefs en hugs uit het overontwikkelde Queenstown, Martijn en An

• 04 December 2005 - 10:50

Hein:

Lieve Meikie en Sjonnie (Who ever that may be??!!),

Wat saai zeg al die zandbergen!!??
    Het klinkt allemaal super en ziet er ook geweldig uit! Geniet ervan en ik ben erg benieuwd naar Antartica!! Liefs en dikke zoenen Hein

• 12 December 2005 - 21:40

Hester:

Benja, benja, benja, wat een mooie foto's en wat een mooi koppel zijn jullie "on top of the world". Ik ben erg benieuwd naar Antartica. Liefs Hes